SKRUTT - SKIVORNA SOM BLEV 'ÖVER'

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Peter Thorsson - 13 december 2011 18:00

  Snacka om att känna sig överkörd......Left to Vanish kommer från Philadelphia och spelar en typ av music som är svår att värja sig ifrån. Skivan kostade mig en tia på Andra Långgatans Skivhandel och helt klart är det värt pengarna...för annars hade jag väl inte skrivit om den här. Men som en blandning av hardcore och grindcore kör LTV verkligen över oss och vill du bli överkörd av deras musik så känns de smutsiga på ett positivt sätt och man känner sig helt slut efter stunden med gruppen. Men det är på ett ganska härligt sätt man känner sig slut och inte på det sättet-att nu är det äntligen slut. Men vad man måste tänka på här är att det verkligen är rätt dag man sätter på en skiva som denna. För är man inte på humör så är det helt fel att sätta på denna skiva....Fem grabbar som vet hur det är att skrämma folk med musik och undra vad deras föräldrar tycker om detta.....inte precis Elvis!

Presentation

Här kommer skivor presenteras som inte får plats på min hemsida www.surf.to/skrutt för här kommer det att handla om skivor som jag köpt och inte fått skickat till mig och framförallt skivor som jag tycker måste uppmärksammas och som jag köpt billigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Omröstning

Är det här ett bra sätt att få ut okänd musik?
 Ja verkligen, fortsätt med det här!
 Ja men skriv ännu mer om andra skivor också
 Ja, men kanske lite mer fakta om artisten/gruppen
 Nej, jag skiter totalt i detta!
 Nej, ett patetiskt försök att framstå som kunnig i musik!

Skriv i Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards