SKRUTT - SKIVORNA SOM BLEV 'ÖVER'

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Peter Thorsson - 19 oktober 2011 18:30

  Den här skivan är jag nöjd med. Köpte den för tio kronor på Dirty Records på Andra Långgatan. Det är polsk punk och det brukar vara jävligt bra faktiskt. Minns bara Dezerter.... Här känns det som om vi har hittat den polska motsvarigheten till Crass faktiskt för sjunger växelvis en tjej och en kille och det är en underbar upplevelse. Eller kanske till och med en grupp som Dirt kanske. Det är i alla fall väldigt tuff musik som ackompanjerer de son sjunger och de 32 låtarna bara flyger förbi. det enda som är synd kanske är att man inte förstår texterna men punk/hardcore är ett universellt språk så jag förstår i alla fall att de har mycket åsikter för de verkar jävligt arga. Jag äslkar verkligen den här gruppen och alla ni som gillar tuff punkrock skall hålla ögonen öppna om ni hittar skivan för det är en underbar upplevelse att låta de arga polackarna köra över oss med sin punkiga hardcore.

Presentation

Här kommer skivor presenteras som inte får plats på min hemsida www.surf.to/skrutt för här kommer det att handla om skivor som jag köpt och inte fått skickat till mig och framförallt skivor som jag tycker måste uppmärksammas och som jag köpt billigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Omröstning

Är det här ett bra sätt att få ut okänd musik?
 Ja verkligen, fortsätt med det här!
 Ja men skriv ännu mer om andra skivor också
 Ja, men kanske lite mer fakta om artisten/gruppen
 Nej, jag skiter totalt i detta!
 Nej, ett patetiskt försök att framstå som kunnig i musik!

Skriv i Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS


Skapa flashcards