SKRUTT - SKIVORNA SOM BLEV 'ÖVER'

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Peter Thorsson - 27 september 2011 22:30

  Tio kronor på Skivhugget eller det heter väl inte så längre utan Andra Långgatans skivhandel var priset på denna belgiska grupps alster. 18 låtar med galen musik och många gånger går det såpass fort att man inte riktigt hinner med och det kanske inte ens sångaren och trummisen heller gör ibland. Någonstans melland grind och hardcore måste nog skivan läggas i alla fall och med tanke på det så förstår ni att detta är en tuff historia i 18 delar. Därför tycker jag att omslaget verkligen visar vad det är för sorts musik...hård och brutal.  Skönt att rensa huvudet lite grand tycker jag för det har varit lite mycket jobbiga saker det senaste både på jobb och på hemmafronten så det känns som om Suppository blåser ut det mesta av detta. Kanske finns bättre grupper i genren men jag tycker ändå att den här gruppen ger ganska mycket och till det facila priset av tio kronor så fanns det inte mycket att orda om.

Presentation

Här kommer skivor presenteras som inte får plats på min hemsida www.surf.to/skrutt för här kommer det att handla om skivor som jag köpt och inte fått skickat till mig och framförallt skivor som jag tycker måste uppmärksammas och som jag köpt billigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Omröstning

Är det här ett bra sätt att få ut okänd musik?
 Ja verkligen, fortsätt med det här!
 Ja men skriv ännu mer om andra skivor också
 Ja, men kanske lite mer fakta om artisten/gruppen
 Nej, jag skiter totalt i detta!
 Nej, ett patetiskt försök att framstå som kunnig i musik!

Skriv i Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

RSS


Skapa flashcards